Uppdatering av mitt liv

Idag har jag inget direkt att skriva om. Nämner ju sällan allmänt vardagssnack så jag tyckte det var dags för det.

Skolan rullar på, snart LIA (lärande i arbete) och jag har ingen LIA-plats än. Just nu orkar jag inte stressa upp mig över det, får bli nästa veckas projekt.

Viktnedgången går sakta men säker så jag är nöjd. Är nere på
81 kg nu och ligger bara 0,5 kg efter planeringen så det är inte så farligt på den fronten.

Sambon är på jobbet och över svetsning eller vad det var med nån ny svår maskin de hade fått. Han har ju ändå jour vilket gör att vi inte kan hitta på några stora saker den veckan han har den. Skulle de ringa nu är han ju ändå på rätt plats. Sambo förresten, han är ju även min fästman nu mera.

Själv funderar jag på en kopp te och lite
Naruto, en asiatisk manga serie typ. Har även bakat men har inget sug efter sötsaker så jag känner mig stolt och stark! Inget chokladsug heller för den delen. Har ju klarat mig utan godis typ 1,5-2 månader. Inte så värst långt kvar till julafton då förbudet upphävs. Sen får det väl bli min födelsedag i februari som blir nästa gång man får frossa i choklad. Har inte tänkt så mycket på det utan tar det som det kommer. Man kan ju inte ha en hel livsplan liggandes på hyllan.

Hoppas alla ni andra mår bra!


//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0