Vem har bytt ut mina kläder?

Vad har hänt? Har kläderna krympt? Har jag helt plötsligt glömt hur man tvättar och använt fel gradantal? Nej så är det nog inte, jag har nog helt enkelt glömt hur jag måste leva för att hålla en vikt som jag känner mig nöjd med.

Jag startar denna blogg där du som läser får chansen att följa mig i kampen om min viktnedgång. Tanken är också att skapa tankar, ge inspiration och motivation samt skapa diskussioner angående hälsa. Förutom resan till min målvikt kommer jag även att reflektera och analysera aktuella hälsofrågor och ge min syn som hälsoutvecklare på saker och ting. Skriv gärna dina egna tankar och idéer, ordet är fritt!


//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0